Vind je talenten door EMPLOYER BRANDING video's.
Laat zien waar je CAMPAGNES EN EVENTS om draaien.
Creëer ONLINE COMMERCIALS die bij jou passen.

ONZE DIENSTEN

EN WERKWIJZE

Iedere video opdracht is uniek. Per opdracht kijken we wat de juiste werkwijze is om een mooie video of live-stream op te leveren. Dit doen wij altijd samen met jou als opdrachtgever. Bij studio-opnames voor een bedrijfsfilm of productlancering worden er andere eisen gesteld als bij een  evenement-registratie video of een live-stream webinar. Je kunt ons inzetten voor het gehele traject of je kunt individuele diensten afnemen.

De kosten voor het maken (productie en/of filmen en/of monteren) van een video is geheel afhankelijk van het gewenste resultaat en de grootte van de productie.  We spreken daarom al je wensen eerst door voordat we een prijsindicatie geven.

Een video

v.a. € 799

per video
  • Projectmanagement (voorbesprekingen, brainstormsessies, creatieve voorstellen, scripts, evaluaties etc.)
  • Filmproductie en benodigdheden
  • Montage
  • Muziekrechten
  • Toepassen van huisstijl of ander artwork
  • Correcties na de eerste oplevering

Extra's

v.a. €100

per dienst
  • Drone beelden
  • Voice-overs
  • Animaties
  • Ondertiteling en vertalingen
  • Interviewer
  • Studiowerk
  • Presentatoren, acteurs of figuranten
  • Live-streams

Speciaal voor

o.a. mediabureaus

-
  • Camera operator
  • Producer
  • Regisseur
  • Video editor
  • Interviewer
  • Video (multicam) regie
  • Colorgrading specialist
  • Ondertitelservice
  • Full service videoproductie
Neem contact op

Video’s veel moeite voor één enkel contactmoment?

Helemaal niet!

Wist je dat je met het beeldmateriaal van 1 dag ontzettend veel verschillende ‘assets’ kunt maken? Naast het monteren van de hoofdfilm kunnen we met hetzelfde beeldmateriaal allerlei verschillende video’s maken zoals sneak previews, teasers, bumpers etc. Ook neem je vaak veel meer beeldmateriaal op tijdens een filmstoot dan dat uiteindelijk in de hoofdfilm beland. Hierdoor kun je tijdens de montage vaak nog alle kanten op. Dus die ene dag filmen kan je voor langere tijd van content voorzien.

HOE GAAN WE

TE WERK?

Stap 1. Strategie

Allereerst kijken we naar je wensen: wat is het doel van de video, wie wil je bereiken, hoe wil je je doelgroep bereiken, op wat voor manier wil je ze aanspreken en wat wil je eigenlijk zeggen? Dit zijn een aantal basisvoorwaarden voor je video. Samen met jou brainstormen we over de exacte invulling en content van je video. We vatten dit samen in een strategisch document. Hierin beschrijven we duidelijk de doelstellingen, de doelgroep,  relevante demografische gegevens en het concept van de video. Ook leggen we de huisstijl-elementen, de call-to–action, de filmstijl en de publicatiekanalen vast.

Deze eerste fase is zeer belangrijk voor een efficiënte videoproductie. Er zijn veel details waar we voorafgaand aan de filmshoot rekening mee willen houden, zodat we met een mooi resultaat eindigen.

Stap 2. Pre-productie

De tweede stap bestaat uit de voorbereidingen. We regelen alles wat nodig is om de shoot goed te laten verlopen. Van het regelen van personeel, locaties, de juiste apparatuur, planningen, instructies, rekwisieten, set-dressing tot aan de catering. Dit komt samen in het productieplan waar in staat welke scènes we filmen, wie bij de shoot aanwezig is, welke rol zij hebben, wie wanneer op welke locatie is en wat voor apparatuur nodig is etc. Kortom alle praktische zaken in één overzicht. Dit zorgt ervoor dat de draaidag goed en soepel verloopt.

Stap 3. Productie

Tijdens de draaidag is iedereen gebriefd en weet wat er gaat gebeuren en wat hun rol is. We begeleiden de mensen die geïnterviewd moet worden en zorgen dat ze zich op hun gemak voelen, we communiceren duidelijk over wat wel en niet mogelijk is tijdens de dag en doen ons uiterste best om alles vloeiend te laten verlopen.

Stap 3. Post-productie

Het monteren van de video gebeurt in principe achter de schermen. De mooiste beelden worden opgezocht en samengesteld tot een mooi lopende video. Na het samenstellen van de videobeelden worden de kleuren bewerkt. De kleurkeuze wordt bepaald door de vooraf gekozen videostijl. Eventuele animaties, rechtenvrije muziek of voice-overs worden onder de beelden gezet. Als de eerste versie gereed is kun je feedback geven. Als de definitieve versie akkoord is wordt de video opgeleverd in het gewenste format(s).

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Neem contact op